پنجشنبه , 20 سپتامبر 2018
قالب وردپرس درنا توس
خانه > اخبار > اخبار فناوری > واتس اپ از کسب و کارهای کند در پاسخدهی به مشتری حق اشتراک می‌گیرد-اخبار IT

واتس اپ از کسب و کارهای کند در پاسخدهی به مشتری حق اشتراک می‌گیرد-اخبار IT

[ad_1]

پس از انتشار آمار و ارقام نه چندان جالب واتس اپ در رشد درآمدزایی، فیسبوک تصمیم گرفته که سیاست‌های جدیدی در قبال این موضوع در پیش بگیرد. در همین راستا غول شبکه‌های اجتماعی مدل جدیدی برای درآمدزایی پرجمعیت‌‌‌ترین پیام‌رسان دنیا در نظر گرفته است.

واتس‌اپ برای کاربرانی که می‌خواهند با کسب و کارها در ارتباط باشند، سه روش جدید تدارک دیده: یک دکمه میان‌بر برای شروع مکالمه مستقیم با آن کسب و کار، دیگری استفاده از پشتیبانی آنلاین و روش بعدی امکان ارسال اطلاعاتی مثل کارت پرواز که کسب و کار مد نظر می‌تواند آن را انجام بدهد.

در صورتی که کسب و کاری ظرف ۲۴ ساعت پاسخ کاربر را بدهد، هیچ هزینه‌ای متقبل نمی شود

اما در کنار این موضوع، فیسبوک از این پس در محیط شبکه اجتماعی خود تبلیغاتی را به نمایش خواهد گذاشت که مستقیما به صفحه کسب و کاری در واتس اپ متصل می‌شوند. با اشاره روی این تبلیغات، کاربر می‌تواند مستقیما به صفحه مکالمه با کسب و کارها هدایت شده و سوالاتش را با آن‌ها مطرح کند.

در صورتی که کسب و کار مورد نظر ظرف ۲۴ ساعت پیام کاربر را بدهد، هیچ هزینه‌ای متقبل نخواهد شد. اما با گذشت یک روز و عدم ارائه پاسخ واتس اپ آن شرکت را مجبور به پرداخت حق اشتراک می‌کند؛ روشی که هم می‌تواند برای این اپ پیام‌رسان درآمدزایی داشته باشد و هم کسب و کارها را تشویق کند که پاسخ به مشتری را ارج بنهند.

سپتامبر سال گذشته بود که واتس اپ برای نخستین بار درهای پلتفرم خود را به روی کسب و کارها گشود و مطابق آمار به نظر می‌رسد که تا امروز نزدیک به ۹۰ شرکت کوچک و بزرگ از قبیل اوبر، هواپیمایی سنگاپور و Wish مشغول استفاده از آن هستند. با این وجود باید منتظر ماند و دید که آیا پیشگیری این سیاست جدید، می‌تواند درآمدزایی واتس اپ را به سطح مطلوب برساند یا خیر.

[ad_2] واتس اپ از کسب و کارهای کند در پاسخدهی به مشتری حق اشتراک می‌گیرد

کپی رایت:
منبع مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *